Rommelmarkt

Op DV zaterdag 2 september wordt tussen 8.30 uur en 16.00 uur weer de jaarlijkse marktdag gehouden op het parkeerterrein achter de Hervormde kerk aan de Rijksstraatweg 24 in Elst (Utr). U kunt hier elke 2e zaterdag van de maand ook spullen aanleveren voor de rommelmarkt.

Op de rommelmarkt vindt u o.a. meubilair, kleding, speelgoed, boeken, elektronica en gereedschap.

Op het marktterrein worden diverse etenswaren en planten verkocht. Verder is er een rad van avontuur waarbij elke ronde een taart gewonnen kan worden.

De opbrengst is bestemd voor de Stichting Red een kind, en voor het onderhoud aan de kerkelijke gebouwen.

Wanneer je alvast artikelen wilt bekijken of kopen klik hier

Inzamelen op elke 2e zaterdag van de maand van 9.00 tot 11.00 uur achter de kerk.

We zijn ook op
facebook te volgen.